odpowiedni kąt wtrysku

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • mateo91
    Classic
    • 2019
    • 0

    odpowiedni kąt wtrysku

    Zamieszczone przez spc
    Wielką Pętlę Bieszczadzką
    +10 :!:
    Zahaczając o Muczne, szumy Sanu w Rzepedzi, Ustrzyki Górne, Dolne, Arłamów... jest gdzie jeździć i co oglądać. Drogi się poprawiły także śmiało można.
  • mateo91
    Classic
    • 2014
    • 24

    #2
    odpowiedni kąt wtrysku

    Witajcie,

    Chciałbym się zapytać na początek czy zły kąt wtrysku może powodować ciężkie odpalanie silnika po nocnym postoju? Jak noce zaczęły się robić zimniejsze to RS dość ciężko odpala. świece mechanik sprawdzał są OK. jak jest silnik rozgrzany to odpala super.
    napiszcie jaki sprawdzić kąt wtrysku programem VCDS i jakie powinny być optymalne wartości?
    auto:
    Skoda Octavia RS 2006 rok
    2.0 TDI 170 koni BMN
    przebieg 231055 km

    [ Dodano: Sob 06 Gru, 14 20:23 ]
    Kurcze pomyliłem powinno to byc w Octavia II ;/ sorry

    Komentarz

    • alxxx
      RS
      • 2010
      • 1823
      • Octavia I (1U2)
      • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

      #3
      mateo91, najpierw podbij do kogoś kto Ci to sprawdzi i nie kąt wtrysku ale kąt synchronizacji wałka rozrządu.
      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

      Komentarz

      • bogowy
        Classic
        • 2014
        • 7

        #4
        Wracajac do konta wtrysku, zapytalem mechanika czy przy wymianie rozrzadu sprawdza kat wtrysku powiedzial że to nie ma nic wspolnego z rozrzadem a wszedzie czytam ze nalezy sprawdzic po wymianie. wg nie trzeba ale jak mi tak mowi to chociaz powiem mu żeby to zrobil to zapewne powie że zrobil dla swietego spokoju a tego nie ruszy. Mozna to jakos sprawdzic?

        Komentarz

        • samtech84
          Elegance
          • 2008
          • 988
          • Octavia I (1U2)
          • ALH 1.9 TDI VP 90 KM

          #5
          bogowy, pewnie według tego mechanika blokady rozrządu przy wymianie też nie mają nic wspólnego z rozrządem.

          Kąt wtrysku obowiązkowo do sprawdzenia po wymianie.
          Sam rozrząd powinien też być składany na blokadach, łącznie z luzowaniem koła na wałku rozrządu, a nie na marker jak to często "fachowcy" robią

          Komentarz

          • bogowy
            Classic
            • 2014
            • 7

            #6
            Wlasnie tego wszystkiego co napisales doczytalem sie na forum i mnie to zaczelo zastanawiac, dzwonie po tych mechanikach okolicznych i maja ceny za wymiane 150-200zł nie mam pojecia gdzie oddac samochod zeby zrobili jak trzeba. Wiec juz jednego mechanika mam z glowy

            Komentarz

            • alxxx
              RS
              • 2010
              • 1823
              • Octavia I (1U2)
              • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

              #7
              bogowy, Przyjedź to Ci ustawie kąt :diabelski_usmiech
              VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
              Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

              Komentarz

              • bogowy
                Classic
                • 2014
                • 7

                #8
                Jeszcze nie byl robiony rozrzad, ale czy nie obowiazkiem mechanika bylo by to zrobic przy wymianie, a nie że rozrzad osobno a kat osobno bo to tylko niepotrzebne zamieszanie jezdzenie, szukanie. W razie czego bede wiedzial ze ktos zaproponowal

                Komentarz

                • alxxx
                  RS
                  • 2010
                  • 1823
                  • Octavia I (1U2)
                  • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                  #9
                  bogowy, mechanicy mają jeszcze wiele innych obowiązków/powinności/zasad "jak powinno być", jak "powinno się zrobić" a ile się do tego stosuje? Poczytaj forum Niektórych ustawienie statycznego kąta/ kąta synchronizacji przerasta
                  VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                  Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                  Komentarz

                  • Sekundka
                    Rider
                    • 2012
                    • 251

                    #10
                    bez obrazy ale jak 150-200zł to mega tanio, w warsztacie co ja pracuję wymiana roboczo z tego co pamiętam jest rzędem 300-350zł za robociznę plus części, ale zawsze na blokadach, z luzowaniem kółek oraz diagnostyką przed i po (czytanie i regulacje kąta wtrysku), więc zajedź do tych co się cenią.

                    Komentarz

                    • alxxx
                      RS
                      • 2010
                      • 1823
                      • Octavia I (1U2)
                      • ASZ 1.9 TDI PD 130 KM

                      #11
                      Sekundka, generalnie bym nie porównywał.. zależy gdzie się mieszka. Już zdążyłem się przekonać jakie mogą być duże różnice w cenie robocizny na dystansie np 50km.
                      VAG - diagnostyka - kodowania - adaptacje - PIN immo - adaptacje kluczyków
                      Jeżeli post okazał się pomocny kliknij

                      Komentarz

                      Pracuję...